♡ F A N N Y ♡

Direktlänk till inlägg 16 februari 2014

Byta blogg?

Av ♡ Fanny ♡ - 16 februari 2014 00:12

Hejsan.

Jag har tänkt på att byta blogg.

Jag har tänkt på www.weebly.com

men vet inte riktigt om den är så bra att hålla på med.

jag kommer ihåg att jag gjorde en sida förut.

men visste inte hur man skulle göra.

Men jag tycker verkligen on www.weebly.com eftersom designen är så himla snygg.

och coolt är de.

Men jag tycker bara att bloggplatsen börjar bli tråkigt. Designen är man aldrig nöjd med.

(Headen är jag nörjd med men allt annat liksom)

Ska kolla runt på vad de finns för sidor.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

Av ♡ Fanny ♡ - 25 februari 2014 18:48

Av ♡ Fanny ♡ - 21 februari 2014 11:04

På senaste tiden har de varit mycket snack om appen Talking Angela! Och allt som sägs är faktiskt sant! LADDA INTE NER TALKING ANGELA ...

Sök i bloggen

Länkar

http://angelarodriguez.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards