♡ F A N N Y ♡

Direktlänk till inlägg 14 februari 2014

Opinion On Love

Av ♡ Fanny ♡ - 14 februari 2014 18:21

Kärlek. 

För många personer så betyder kärlek:

Att man kan lita på den.

Att man kan vara sig själv.

Att man gör allt för en.


Men för mig, så betyder kärlek:


Bli älskad för den man är, och inte tvingas ändras.

Man kan säga allt till en, oavsett om de är pinsamt.

Inte skämmas för den man älskar.

Vara som bästavänner men mer som ett par.


______________________________________________________


Jag tycker att man absolu inte ska dölja nått.

Jag skrev igår till min crush.

Men han har inte svarat.

För han brukar inte vara inne på fb så mycket.

Jag är rädd att han ska skratta ut mig och sånt.

Jag har av aktiverat alla andras chatt. 

Så alla förutom han ser mig som offline fast jag är online.

För jag är rädd att jag ska bli kär i en annan.

NÄR jag VILL vara kär i han.

För han gör mig glad.

Han får mig att skratta.

Han gör mig nervös när han hänger med andra, ja är rädd att han gör nått dumt.

Kan inte förklara.

_____________________________________________

De här kanske inte var "Opinon on Love" utan mer som "What I Think"

<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

Av ♡ Fanny ♡ - 25 februari 2014 18:48

Av ♡ Fanny ♡ - 21 februari 2014 11:04

På senaste tiden har de varit mycket snack om appen Talking Angela! Och allt som sägs är faktiskt sant! LADDA INTE NER TALKING ANGELA ...

Sök i bloggen

Länkar

http://angelarodriguez.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards