♡ F A N N Y ♡

Direktlänk till inlägg 30 januari 2014

Im Finally Back, ForEver, If I Can!

Av ♡ Fanny ♡ - 30 januari 2014 19:06

OMG!

Efter en ganska lång paus är jag tillbacka med nya saker att skriva om.

Massor med nytt alltså ahha.

Och jag förstår att jag har förlorat så sjukt mycket följae (383) typ.

Men egentligen spelar de inte nån roll.

Jag älskar er alla. Oavsett.

Nån hade sönder min mobil idag.

Eller ja den fungerar men nån tog sönder baksidan så den är ju helt fucked up.


Vart har alla tagit vägen, dom med respekt alltså? 

Jag råka lämna den i ett rum... Aa, ge fan den till nån lärare DIREKT istället för att ta sönder den !

Men de kom allafall en tjej i 8:an som kom och lämnade den och sa att hon hittade den där. Snällt :)

Men min 4s är mitt liv typ.

We dealing with an badass in our school, i have to watch out, R.I.P Iphone !

 

 

XOXO

LOVE

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

Av ♡ Fanny ♡ - 25 februari 2014 18:48

Av ♡ Fanny ♡ - 21 februari 2014 11:04

På senaste tiden har de varit mycket snack om appen Talking Angela! Och allt som sägs är faktiskt sant! LADDA INTE NER TALKING ANGELA ...

Sök i bloggen

Länkar

http://angelarodriguez.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards