♡ F A N N Y ♡

Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

I See Fire! ....Wow..O_O

Av ♡ Fanny ♡ - 25 januari 2014 19:35

Hahha, har börjat ta sönder replay knappen på låten "I See Fire".

Helt allvar så vet jag inte varför jag jsut tycker om den men, typ den stilen jag gillar att lyssna på...Ibland.

Tyvärr kan jag inte visa hur den är eftersom de är fel med youtube eller bloggen, vet inte riktigt vilken.

Sen..."WOW", som även kallat World Of Warcraft.

Alltså hah, jag fattar inte varför i helvetet (sorry) för jagspelar de.

Har inte haft nått bättre att göra i helgen.

Och jag är nog den ända tjejen som spelar WOW i skolan...

Scary liksom.

Nej men nu ska jag ta de lungt och njuta av att de är helg.

Allafall ett litet tag.

Längtar faktiskt till skolan, har varit roligt på senaste tiden.

(Denna veckan)

Och eftersom vi inte har reflektion frågor så är de mycket lättare.

GO SCHOOL!

Men hemma är bättre så, lol :P

KISSES!!


XOXO

LOVE!

 
 
Fanny

Fanny

25 januari 2014 20:50

Hej hej! Tycker faktiskt, inte för att säga utan jag tycker din blogg är väldigt bra. Tycker den är kul att läsa!

http://Fannym.bloggplastsen.se

♡ Fanny ♡

25 januari 2014 21:02

Tack så hemskt mycket

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

Av ♡ Fanny ♡ - 25 februari 2014 18:48

Av ♡ Fanny ♡ - 21 februari 2014 11:04

På senaste tiden har de varit mycket snack om appen Talking Angela! Och allt som sägs är faktiskt sant! LADDA INTE NER TALKING ANGELA ...

Sök i bloggen

Länkar

http://angelarodriguez.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards