♡ F A N N Y ♡

Direktlänk till inlägg 24 januari 2014

Ni fattar inte...

Av ♡ Fanny ♡ - 24 januari 2014 15:48

...Hur upptagen jag har varit dom senaste dagarna.

Jag har legat efter i arbetet i skolan, men har nyss kommit igång med de.

Fast försöker allt jag kan.

Så om ni undrar VARFÖR jag har varit borta så är de för att jag har bara haft de ganska svårt på sistone.

Fast hoppas ni förstår.

OCH jag kommer inte tillbaka helt än.

Utan jag tar de lite sagta, få nu när jag har kommit igång som jag sa, vill jag inte komma mer efter än jag redan här. Om jag tappar lusten då finns de liksom ingen chans alls.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

Av ♡ Fanny ♡ - 25 februari 2014 18:48

Av ♡ Fanny ♡ - 21 februari 2014 11:04

På senaste tiden har de varit mycket snack om appen Talking Angela! Och allt som sägs är faktiskt sant! LADDA INTE NER TALKING ANGELA ...

Sök i bloggen

Länkar

http://angelarodriguez.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards