♡ F A N N Y ♡

Direktlänk till inlägg 16 januari 2014

GoodMorning <3

Av ♡ Fanny ♡ - 16 januari 2014 06:50

Godmorgon ^^

Vaknade tydligen extra tidigt idag :/

Fryser ihjäl, men ändå ligger jag under 2 täken.

Jag är absolut ingen morgon människa.

Kan typ inte skriva, så kallt är de.

Vet inte riktigt om de är elementet eller nått.

Men elementet är tydligen på.

Men jag kanske har feber?

Ajja, Spela roll, nu ska jag nog ligga kvar till alla andra vaknar, sen ska jag nog äta och fixa i ordning allt till skolan.


Föresten min Iphone 4s backsida gick sönder igår så jag gick in på www.teknikdelar.com och hittade en backsida som är "Look a Like Iphone 5".

De är liksom baksidan på en Iphone 5 som är till 4s :D

Bara för 129 kronor <3

Så är jätte glad.

Kisses!


XOXO

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

Av ♡ Fanny ♡ - 25 februari 2014 18:48

Av ♡ Fanny ♡ - 21 februari 2014 11:04

På senaste tiden har de varit mycket snack om appen Talking Angela! Och allt som sägs är faktiskt sant! LADDA INTE NER TALKING ANGELA ...

Sök i bloggen

Länkar

http://angelarodriguez.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards