♡ F A N N Y ♡

Direktlänk till inlägg 11 januari 2014

Sköt en Gammal Tant i ryggen...

Av ♡ Fanny ♡ - 11 januari 2014 15:50

Massa barn springer, tappar slush på golvet, barn som kastar bollar i barnhavet.

Nej, allt var normalt, så jag är helt slut nu.

Jag och min pappa sköt bollar med såna här skjut saker (ni fattar om ni har varit vid bollhav grej typ).

Ja, som sagt, vi stod där och typ skratta ihjäl efter att ha skjutit en gammal tant i ryggen med Soft Ball haha!

Och alla barn var typ imot oss och sköt sof ball's på oss, fast vi var ju bakom nät så jag vet inte riktigt!

Aa vi sköt henne i ryggen hela tiden och jag råka skjuta henne i huvuded, men hon låtsas ju som inget ting liksom medans vi försökte hålla skratt. xD

Och min mamma ock kusin gjorde whatever dom gjorde!

MEN JAG och pappa hade typ The Time Of My Life!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

Av ♡ Fanny ♡ - 25 februari 2014 18:48

Av ♡ Fanny ♡ - 21 februari 2014 11:04

På senaste tiden har de varit mycket snack om appen Talking Angela! Och allt som sägs är faktiskt sant! LADDA INTE NER TALKING ANGELA ...

Sök i bloggen

Länkar

http://angelarodriguez.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards