♡ F A N N Y ♡

Direktlänk till inlägg 10 januari 2014

The Warblers <3

Av ♡ Fanny ♡ - 10 januari 2014 22:27

Glee Story.

Om du inte har sett dom 3 första sesångerna så läs INTE detta!


_____________________________________________________________________


...Klaine...Blurt...Haha....


Tycker faktiskt att Blaine och Sebastian ska bli tillsammans.

(Jag har inte kommit så långt i serien)

Och jag vet att dom blir de, eftersom jag har min kusins syssling som är Obsessed i Glee...Så They Busted.

(Tror de var så allafall)

Och nu i "Big Brother" så var de lite skakigt mellan dom.

Jag gillar Kurt, alltså visst, han har rätt att vara lycklig, men...Nja jag vet inte, Blaine måste också vara lycklig! :)

Sen Finn och Rachel, GIFT ER!

Okej, jag kommer verkligen sakna underbara Finn i Glee och jag saknar han i verkligheten också!

Men Some Magical, please? 


Jag önskar att dom kunde gifta sig på riktigt också </3

_________________________


loves U 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

Av ♡ Fanny ♡ - 25 februari 2014 18:48

Av ♡ Fanny ♡ - 21 februari 2014 11:04

På senaste tiden har de varit mycket snack om appen Talking Angela! Och allt som sägs är faktiskt sant! LADDA INTE NER TALKING ANGELA ...

Sök i bloggen

Länkar

http://angelarodriguez.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards