♡ F A N N Y ♡

Direktlänk till inlägg 10 januari 2014

Jag bestämde inte vart ifrån jag kommer.

Av ♡ Fanny ♡ - 10 januari 2014 21:21

De här med att jag är polsk.

Ja, jag är halv polsk, men spelar de nån roll.

Fick för några timmar sen en fråga där de stod att hen hade problem med att jag var polsk, och varför?

Nej de får man aldrig reda på.

För ni bara inte tycker om deras beteende?

Alla är inte likadana, oavsett var man kommer ifrån har man rätt att bli respekterad av andra, för både utseende och landet där dom kommer ifrån.

Blir faktiskt irriterande av folk som alltid måste gå på utseende eller dom som bara vill vara vän med en i deras "Sort".

Tänk innan ni säger nått, för människor kan inte ändra vart dom kommer ifrån.

Nog med det.


_______________________________________G L E E _________________________________________
Gosh (!!) har ni kollat på glee?

Jag dör så bra de är.

Har liksom kollat klart på Pretty Little Liars (På netflix men inte alla säsonger) och Awkward, så jag tänkte, varför int börja med Glee?

Nog de bästa jag har gjort i mitt liv! Hha 

Och imorn kommer min kusin (3år) som vi ska passa för min moster har fotbolls/Handbolls match (vet inte vilken av de)

Och min mamma har lovat Wilma (kusin) att vi ska åka till Leo's Lekland.

Och ja, visst, de blir väll roligt, men efter första vaken i skolan efter jullovet har jag inte sån stor lust.


________________


Bye Lovers <3



 
 
Ingen bild

Tossor

10 januari 2014 21:46

Jätte fin header, och jag <3 den rosa färgen. :)

tossor.bloggplatsen.se

♡ Fanny ♡

10 januari 2014 22:00

Tack Du! Du har jätte fin designer :D

 
Ingen bild

Tossor

10 januari 2014 22:03

Tack! Men min design är inte personlig så som din.
Kan du snälla hjälpa mig m bloggandet? Jag vet inte hur man får läsare.. Några tips?

Är jätte tacksam för svar. :)

♡ Fanny ♡

10 januari 2014 22:27

Rampljus, Hajpa och delningar på Facebok och sånt socialt. Och jag skriver om mitt liv, eller ja, olika random saker, vet inte riktigt hur jag får så många läsare, men ju längre man bloggar desto fler läsare får du! Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

d

Av ♡ Fanny ♡ - 11 april 2014 13:54

d

Av ♡ Fanny ♡ - 25 februari 2014 18:48

Av ♡ Fanny ♡ - 21 februari 2014 11:04

På senaste tiden har de varit mycket snack om appen Talking Angela! Och allt som sägs är faktiskt sant! LADDA INTE NER TALKING ANGELA ...

Sök i bloggen

Länkar

http://angelarodriguez.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards